30 Aralık 2011 Cuma



Sen bir günahsın Lilith!
Çatlamış duvarlarıma ağlayan,
Bir ayinsin ahir zamanda.
Bir öfkesin sen Lilith!
Bin ifrit taşır sobelenmiş yüreğin...
Cehennem obrukları çıkar ak süt dolu göğsünden..
Sen geceleri gözlerini yummayansın,
İlk andan beri ayaktasın Lilith!
İlk nefesten beri söyle
kaç asır geçti Adem'siz?
Adın dudaklara mühür olmuş ki,
Anılmaz ismin dilllerde,
Yücesin sen Lilith!
Şeytanî bir devrim gibi yıkarsın yürekleri.
Lilith! sen mezopotamya meleğisin!
Akad düşüsün!
Gılgameş toprağı,
İbranî tohumu,
iblis çiçeğisin!
geceleyin beni izleyensin.
beni bekleme Lilith!
ki ben Adem değilim..
Sen Adem zannedersin.

30.Aralık.2011

6 yorum:

  1. Din'i eksik Sen'i bütün bir ibadettir gECE...

    YanıtlaSil
  2. bu sözü bir yerden hatırlıyorum ?

    YanıtlaSil
  3. Nereden hatırlıyorsun acaba ? Bana ait...

    YanıtlaSil
  4. bilmiyorum hatırlıyorum..

    YanıtlaSil
  5. Ah lilith..

    harika blog, tebrikler:)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür Ederim Nil.. Senin blog daha iyi. En azından ben öyle görüyorum..
    ;)

    YanıtlaSil